Friday 21 November 2014

TELUR DARI SWEDEN.

Sekarang ni AbamBear dah kurang sangat terlibat dengan aktiviti sukan ni, tapi kalo korang nak tahu, masa sekolah rendah dulu Abam adalah juara acara sukan bawak telur dalam sudu selama 4 tahun berturut-turut!

Rahsianya; Abam sentiasa bawak telur spare:)





KEBASAHAN DI SWEDEN.
----------------------------.
Ada sekali tu, di malam final bolasepak, AbamBear pegi makan kat satu restoran yang Abam dah biasa pegi. Mungkin disebabkan ramai orang nak tengok bola kat restoran, terus membuatkan restoran tu penuh. Abam pun tak faham konsep orang Malaysia ni, yang pergi restoran pasal nak tengok bola. Sepatutnya pegi restoran untuk satu tujuan yang murni, iaitu makan.
Anyway, Abam dapat satu tempat duduk kat sebelah sinki. Tobat, langsung tak strategik, tapi itu aje pilihan yang ada. Macam biasa, Abam order nasi goreng Sweden kegemaran Abam, dan tengah-tengah best Abam makan tu Abam dapat rasakan terdapat percikan-percikan air menghujani tubuh Abam. Mungkin ini bahananya duduk dekat dengan sinki kot. Apa-apa hal pun, Abam terus rasa marah, perasaan bergelora dalam hati rasa cam nak carutkan aje orang yang membasahi Abam tu.
Abam memusingkan tubuh, memandang ke belakang, dan sekonyong-konyong ada seorang yang seiras-iras Liyana Fizi baru lepas basuh tangan kat situ. Dia cakap;
" Sorry Abam, tak sengaja", sambil tersenyum.

Serta-merta Abam relakan kebasahan yang terjadi tu. Jangan kata dia nak mandikan Abam aje, kalo dia siap nak sabunkan dan syampukan rambut kat dalam restoran tu pun Abam relakan:)

No comments:

Post a Comment